Content is loading

Suora osakekaupankäynti Tabletpankkiin

Sampo Pankki tuo jälleen uusia ominaisuuksia Mobiili- ja Tabletpankkeihinsa. Tärkein uutuus on Tabletpankin sijoitusosion päivitys, joka antaa myös Tabletpankin käyttäjille mahdollisuuden käydä osakekauppaa suoraan iPadiltaan.

Viime vuoden lopulla lanseerattu Sampo Pankin Tabletpankki aloitti peruspankkipalveluilla ja tänä keväänä asiakkaat saivat käyttöönsä myös mobiilisovelluksista tutun sijoitusosion, joka mahdollisti osakekurssien ja omien sijoitusten tarkastelun. Nyt toiminnallisuudet laajenevat entisestään.

– AppStoresta löytyvä ilmainen päivitys lisää Tabletpankin sijoitusosioon myös suoran osakekaupankäynnin mahdollisuuden. Nyt käyttäjä voi halutessaan hoitaa kaikki olennaisimmat pankkiasiansa iPadiltaan, kertoo johtaja Ari Häll Sampo Pankista.

Suoran kaupankäynnin lisäksi tuore päivitys tuo Tabletpankkiin myös muita uusia toiminnallisuuksia. Nyt käyttäjä voi verkkopankista tuttuun tapaan käsitellä hyväksymättömiä maksuja, vastaanottaa ilmoituksia sekä tarkastella sijoitusosion taustaosioita entistä tarkemmin.

Toimintoja käyttäjän tarpeen mukaan

Tabletpankin suunnittelussa on pyritty huomioimaan erityisesti sovelluksen käytettävyys ja personointi. Käyttäjällä on mahdollisuus muokata pankkikokemuksensa juuri sellaiseksi kuin hän toivoo. Sovellusikkunoiden käyttö mahdollistaa joko vain tärkeimpien pankkitapahtumien esille nostamisen tai kokonaisvaltaisen katsauksen omaan talouteen.

– Yhteensä etusivulla on yhdeksän käyttövalmista sovellusikkunapohjaa ja sivua vierittämällä niitä löytyy lisää, joten jokainen käyttäjä voi muotoilla pankkikokemuksestaan omanlaisensa - esimerkiksi aktiiviselle sijoittajalle omien pankkitapahtumien näkymän räätälöinti tarjoaa runsaasti mielenkiintoisia mahdollisuuksia, toteaa Häll.

Uutta myös Mobiilipankkiin

Sampo Pankki jatkaa aktiivista kehitystyötä myös älypuhelimille luoduissa sovelluksissaan. Kesäkuun alkupuolella julkaistiin oma Mobiilipankki Windows Phone -puhelimille, ja uusi sovellus onkin kerännyt lyhyessä ajassa jo merkittävän määrän käyttäjiä.

Nyt AppStoressa ja Google Playssa julkaistu päivitys antaa Apple- ja Android-käyttäjille mahdollisuuden hyödyntää omissa puhelimissaan perinteisestä verkkopankista tuttua viestijärjestelmää.

Sampo Pankin Mobiili- ja Tabletpalvelut

• Suomen ensimmäinen mobiilipankkisovellus 2010
  • Suomen ensimmäinen pankkisovellus tablet-tietokoneille 2011
  • Oman talouden hallintaan ja seurantaan suunniteltu Tabletpankki iPadille