Content is loading

Sampo Pankki Tanja Poutiaisen ja Kalle Palanderin taustajoukkoihin

Suomen Alppihiihto- ja Freestylemaajoukkueiden pääyhteistyökumppani Sampo Pankki sekä alppihiihtotähdet Tanja Poutiainen ja Kalle Palander ovat solmineet tulevilta lumilta alkavan uuden yhteistyökumppanuuden. Yhteistyön myötä Sampo Pankki ottaa vastuulleen urheilijoiden päivittäisten pankkiasioiden hoitamisen ja varainhoidon.

”Huippu-urheilijan ura on väistämättä rajallisen pituinen jakso elämässä. Kovalla työllä ansaittu menestys on tuottanut taloudellista varallisuutta, joka hyvin hoidettuna antaa pohjan siirtyä kilpaurheilun jälkeiseen elämänvaiheeseen", toteavat Tanja Poutiainen ja Kalle Palander.

"Odotamme henkilökohtaisilta taustajoukoiltamme samaa kuin urheilulliseen menestykseemme vaikuttaneilta luottokumppaneiltamme; oman alansa ehdotonta huippuammattitaitoa, halua kehittyä jatkuvasti sekä sitä, että yhteistyö on mukavaa”.

”Tanja ja Kalle ovat tinkimättömiä ammattilaisia, jotka tulevat haastamaan meidän tiimimme näyttämään parhaan osaamisensa joka päivä”, toteaa puolestaan Sampo Pankin markkinointijohtaja Pekka Törmälä yhteistyökumppanuudesta.

Törmälän mukaan ajoitus pankin uudelle roolille Poutiaisen ja Palanderin taustatiimissä on otollinen.

“Pian julkaistavan Tablet-tietokoneille tarkoitetun  pankkisovelluksemme, älypuhelimille tarkoitetun Mobiilipankkimme sekä muiden etäasiointia helpottavien palvelujemme avulla pääsemme tukemaan alppitähtiemme liikkuvaa elämäntyyliä aivan uudella tavalla.”

Yhteistyön myötä urheilijat tulevat jatkossa mukaan myös Sampo Pankin organisaation kehittämistyöhön. Konkreettinen yhteistyö tämän tiimoilta tullaan aloittamaan keväällä 2012 kilpailukauden päätyttyä.

Lisätiedot:

Markkinointijohtaja Pekka Törmälä, Sampo Pankki Oyj, 050 423 2636

Johtaja Kimmo Laaksonen, Sampo Pankki Oyj, varallisuudenhoito ja Private Banking, 050 324 5006