Udnævnelser i Den Danske Bank

Den Danske Bank har foretaget følgende udnævnelser med virkning fra den 1. juli 2000:

Corporate Banking

Direktør Mads Jacobsen udnævnes til chef for Corporate & Institutional Banking, København, og får dermed ansvaret for relationerne til Den Danske Banks største erhvervskunder i Østersø-området og Norden og til de udenlandske korrespondentbanker. Direktør Mads Jacobsen har hidtil været chef for Danske Markets.

Samtidig udnævnes direktør Per Skovhus, den hidtidige chef for Corporate & Institutional Banking, København, til Deputy General Manager for Corporate & Institutional Banking i London. Det er herfra bankens største erhvervskunder uden for Østersø-området og Norden betjenes.

Danske Markets

Vicedirektør Henrik Normann udnævnes til direktør og chef for Danske Markets.

Torben von Lowzow, der er chef for Danske Markets, London, og Bengt Svelander, der er chef for Danske Markets, Stockholm, udnævnes til vicedirektører i banken. De forbliver som chefer for hhv. Danske Markets, London, og Danske Markets, Stockholm.

General Manager Thomas Dideriksen, Den Danske Bank, Hong Kong, bliver storkundechef i Danske Markets og udnævnes samtidig til underdirektør.

Vice President, Treasurer Jens Peter Neergaard, Den Danske Bank, New York, bliver chef for Valuta & Likviditet i Danske Markets og udnævnes samtidig til underdirektør.